HTML

Mandriva & others (things about linux)

My thoughts about Linux in general and about Mandriva in special. My thoughts about OpenSource and free software in general. My thoughts about the news I read out there ... ... and the rest of what's going on my mind and I want to share it with you...

Friss topikok

Linkblog

Feedek

XML

Ce? Cum? Si de ce?

2008.01.23. 21:27 eddiep

Ce? Un blog despre Linux si in special despre Mandriva...

Cum? Simplu, nu sunt de acord cu politica de publicare a stirilor si "cenzurare" a continutul daca nu este "pura" Mandriva pe site-ul http://mandrivausers.ro

Si de ce? Pentru a avea un loc unde pot sa scriu ce vreau si unde citeste cine vrea. Iar in ultima instanta doar eu hotaresc ce se sterge si ce se publica.

Acum probabil va intrebati despre ce este vorba si ce-i cu frustrarea mea. Da... e un mod neplacut si stangace de a incepe un blog.

Probabil ati observat ca ultima vreme (de vreo 10 zile) am intretinut intens categoria de stiri de pe http://www.mandrivausers.ro. Acest lucru se termina astazi! Motivul? Simplu... scoaterea urmatorului mesaj din categoria de stiri pe motiv ca se refera la alta distributie. Citez:

O privirea in curtea vecinului - OpenSuse 11.0 Alpha 1

« on: January 22, 2008, 09:12:07 PM » Quote

Submitted by Patkos Csaba on Tue, 01/22/2008 - 11:38.

Nu o sa prezint detalii ... sunt suficiente articole pe net.

Voi mentiona doar un fapt ce mi-a atras atentia mai mult decat alte chestii generale. Cei de la Suse au facut un installer ce arata foarte estetic ... cum au reusit? QT4. Sunt curios, oare in lumina concurentei, Mandriva va adopta o astfel de recostumizare al installerului?!?!

Screenshoturi cu OpenSuse 11.0 Alpha 1: ..."

Textul de mai sus a fost considerat de unul dintre moderatorii / administratorii site-ului nepotrivit ca si stire si mutat - dupa parerea mea - in cel mai ascuns colt posibil al forumului. Personal, niciodata nu am dat click pe "Alte distributii" pe forumul Mandriva ... doar daca am ajuns accidental acolo ...

Daca sunt suparat? NU. Daca sunt dezamagit? DA. Daca voi mai publica vreodata stire pe mandrivausers.ro? NU. Daca voi mai citi posturile altora? DA. Daca voi raspunde la ele? DA, daca pot sa ajut. Daca am ceva impotriva mandrivausers.ro? Abosolut nimic, doar impotriva aceea mi s-a intamplat. Si acest lucru nu este vina mandrivausers.ro ... ci este vina lui ******** ******* (daca persoana respectiva citeste asta, o sa-si deie seama nu vreau sa public numele lui pentru ca nu merita sa se creeze o impresie proasta despre o persoana de altfel foarte de treaba).

Ce planuri am cu acest blog? ... nici unul. Timpul va demonstra ca merita sau nu sa fie intretinut, dezvoltat si daca exista interes pentru el sau nu.

Toate posturile vor fi in limba romana? NU. Voi publica in mare parte in romana si partial in engleza si maghiara.

Hai noroc. Si ne revedem in curand cu tot felul de informatii interesante. Pana tunci mottoul meu, preluat de la un autor necunoscut:

"Innovation is not the primary thrust of OpenSource, freedom is, and that in itself is innovative to the point of genius."

2 comment

Trackback address for this post::

https://mandriva.blog.hu/api/trackback/id/tr47309244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

N3o 2008.01.25. 20:53:08

Happy blogging!

georgeyo9fah 2008.02.05. 21:05:35

fain ... blogul ..., am patit si eu "rusinea asta" !!!
Pacat !!!
Cu stima: george !!!
süti beállítások módosítása