HTML

Mandriva & others (things about linux)

My thoughts about Linux in general and about Mandriva in special. My thoughts about OpenSource and free software in general. My thoughts about the news I read out there ... ... and the rest of what's going on my mind and I want to share it with you...

Friss topikok

Linkblog

Feedek

XML

Voturi si pe linuxjournal.com

2008.01.28. 09:44 eddiep

Probabil v-ati plictisit deja de agitatia asta cu voturi si formulare pentru distributia linux preferata sau pentru programul linux preferat ... totusi, va mai stresez cu inca un site unde cred ca merita sa votati: http://www.linuxjournal.com/ PS: NU necesita inregistrare, doar dati adresa de mail si completati chestionarul.

Leave a comment

Trackback address for this post::

https://mandriva.blog.hu/api/trackback/id/tr5314451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

No feedback.
süti beállítások módosítása